تاریخنگار

پایگاه داده های تاریخی و کتابشناسی

تاریخنگار

پایگاه داده های تاریخی و کتابشناسی

تاریخنگار

آرمان وبگاه تاریخنگار ، پیشکش داده های سودبخش در زمینه تاریخ و فرهنگ است و تلاش دارد تا راهنمای کوچکی برای دانش پژوهان پرسشگر و کوشا باشد. ایدون چنین باد.
نشانی پست الکترونیکی تاریخنگار در قسمت «تماس با من» درج است

طبقه بندی موضوعی

گاه نگاری تاریخنگار

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ق.ظ

خوانندگان این وبلاگ( که به زودی شمارشان به صفر نزدیک خواهد شد!)  شاید وقتی این عبارات را بخوانند، شگفت زده شوند،

اما حقیقت تلخ همین است

این که می خواهم وبلاگ تاریخنگار را گاه نامه ای اش کنم. چون علیرغم فرصتی که برای نوشتن پیدا کرده و تاریخنگاری می کنم ، شمار خوانندگان و صاحبنظران آن چنان رو به کاهش است ، که دیگر نیازی به نوشتن احساس نمی کنم! چون به مصداق مثل :

مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد

زمانی قادر خواهم بود که بنگارم که نظرات و همراهی خوانندگان این دفتر خانه مجازی را داشته باشم ، لیک نظری یا همدلی مشاهده نمی کنم . گوئی این سوژه های هر روزه را برای هیچکس می نویسم!  

 گرچه در ابتدای سال نوشتم که : برای دل خود و به خواسته ی آن اندک بینندگان وبلاگ تاریخنگار به نوشتن ادامه می دهم،

اما شوقی نمی بینم که ذوقم را برانگیزاند!

پس فعلاً نوشته هایم را به صورت پاره وقت (و نه به شکل روزانه) بر این صفحه درج می کنم تا زمان مناسبی برسد و بار دیگر مستمعین و نیوشندگان تاریخنگار کوشنده ، آتش ذوق و اشتیاق  را برافروزند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
تاریخنگار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی