تاریخنگار

پایگاه داده های تاریخی و کتابشناسی

تاریخنگار

پایگاه داده های تاریخی و کتابشناسی

تاریخنگار

آرمان وبگاه تاریخنگار ، پیشکش داده های سودبخش در زمینه تاریخ و فرهنگ است و تلاش دارد تا راهنمای کوچکی برای دانش پژوهان پرسشگر و کوشا باشد. ایدون چنین باد.
نشانی پست الکترونیکی تاریخنگار در قسمت «تماس با من» درج است

طبقه بندی موضوعی

سلامی به پهنای وب

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ

سلام بر شما

بلی : همون شمائی که نگاهت به این صفحه افتاد.

بعدش هم سلام به همه دوستان و خوانندگان ماضی و مضارع این وبلاگ. 

سلام به سال 1395 را قبلا داده ام. پس تعارفات را کنار می گذارم و دوباره می نویسم


دوستی در ایام عید به من گفت:

- آیا می خواهید وبلاگ نویسی را کنار بگذارید؟ چون برخی نوشته های شما بوی فراق و ناامید می داد. مخصوصا زمانی که از غرق شدن اهالی دیار دیجیتال در گرداب تلگرام و موبایل نوشته بودید.

ابتدا قصد داشتم پاسخ مثبت بدهم، اما چون در حال و هوای بهار بودم و چندان از خودم ناامید نبودم، پاسخ دادم:

 - گرچه افت شدید مخاطب و از گردونه خارج شدن وبلاگ خوانها ، هر نوع هیجان و انگیزه ای  را در نویسنده می کشد، اما برای چند تنی که هنوز به کلبه کوچک من سر می زنند و نوشته هایم را می خوانند خواهم نوشت. و حتی اگز آنها را هم از دست بدهم، برای دل خودم خواهم نوشت ، چون اینها دلنوشته اند ، نه معلومات و آموزه های رسمی و قراردادی.


پس ، به همه آنهایئ که هنوز با من و مکتب گنوسیسم( دانائی جوئی) همراهند، سلامی دوباره می دهم و خوشامد می گویم. 


امید که تا شروع تعصیلات تابستانه باز هم با شما باشم   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۴
تاریخنگار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی