تاریخنگار

پایگاه داده های تاریخی و کتابشناسی

تاریخنگار

پایگاه داده های تاریخی و کتابشناسی

تاریخنگار

آرمان وبگاه تاریخنگار ، پیشکش داده های سودبخش در زمینه تاریخ و فرهنگ است و تلاش دارد تا راهنمای کوچکی برای دانش پژوهان پرسشگر و کوشا باشد. ایدون چنین باد.
نشانی پست الکترونیکی تاریخنگار در قسمت «تماس با من» درج است

طبقه بندی موضوعی

رموز کامیابی

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴ ق.ظ

هر چه قدر به جوانان امروزی می گوییم برای موفقیت در زندگی، نیاز به درس خواندن و کار کردن نیست و لزومی ندارد که مدرک ارشد و دکتری داشته باشند قبول نمی کنند. . آنها باید بدانند که هیچ کس از درس خواندن به جایی نرسیده است! بلکه برای رسیدن به قله های افتخار، بهتر است که روش های ساده تری دیگری انتخاب کنند . مثلاً :

- معاملات زمین و مسکن را جدی بگیرند، یا یک خویشاوند پولدار برای خود دست و پا کنند. و یا لااقل با یک زن یا شوهر مایه دار وصلت نمایند!

تولیدی «خنزر پنزر» بزنند. مثلا زیر کفش بسازند نه خود کفش. کفش را چینی ها می سازند! یا این که با کارپرداز یک شرکت دولتی دوست شوند و فقط فاکتور فروش به دستش دهند!

- اگر هوش و استعداد ندارند ، بروند دنبال ورزش، البته ، ورزشی که زمینه ستاره شدن و فرار از سربازی و عضو شورای شهر شدن را در خود داشته باشد

- مدارک زیادی برای جعل وجود دارد. بروند کارت پایان خدمت یا برگه طرح ترافیک یا سند معامله چیزی را با کامپیوتر جعل کنند و از خلق الله پول هنگفت بگیرند.

البته راه های زیادی وجود دارد. همان طور که به عدد انسانهای روز زمین ، راه به سوی خدا وجود دارد! اما همه چیز را که نمی شود گفت. کمی هم عقل خودشان را به کار اندازند !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
تاریخنگار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی