تاریخنگار

پایگاه داده های تاریخی و کتابشناسی

تاریخنگار

پایگاه داده های تاریخی و کتابشناسی

تاریخنگار

آرمان وبگاه تاریخنگار ، پیشکش داده های سودبخش در زمینه تاریخ و فرهنگ است و تلاش دارد تا راهنمای کوچکی برای دانش پژوهان پرسشگر و کوشا باشد. ایدون چنین باد.
نشانی پست الکترونیکی تاریخنگار در قسمت «تماس با من» درج است

طبقه بندی موضوعی

تقلب در کشور معنویات

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ

 اخبار روز فرهنگی و اجتماعی !

1- مدیر سازمان استاندارد گفت : نتایج آزمایش آبلیموهای بازاری نشان می‌دهد، در برخی از آن‌ها تا 5 برابر یعنی نزدیک 1250 واحد متابی سولفیت موجود بوده است و در ظروف پلاستیکی به جای آبلیموترش، اسید سولفورو یا گوگرد است که سلامت مصرف‌کننده را به شدت به خطر می‌اندازد.

2- مسئول واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: با دریافت گزارش مردمی مقادیر زیادی زعفران تقلبی به صورت بسته‌بندی به ارزش 280 میلیون ریال در یکی از شهرهای بزرگ کشور کشف و ضبط شد.

3- فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت: در یک عملیات پلیسی باندی دستگیر شدند که اقدام به سرقت گوشت از قصابی ها می نموده اند و سپس گوشت های سرقتی را در رستوران های اطراف شهر تهران به فروش میرساندند و در بررسی های بیشتر مشخص شد که این باند در مواردی نیز اقدام به توضیع گوشت خر بجای گوشت سالم نموده اند.

4- عضو سندیکای برق کشور گفت: طبق آمار آتش نشانی و پزشکی قانونی، طی سال جاری ٢١١ نفر به علت برق گرفتگی جان باخته اند و علت عمده آن، استفاده از تجهیزات برقی غیر استاندارد و تقلبی بوده است. ورود غیرقانونی و گسترده این  نوع کالاها با قیمت نازل تر از محصولات استاندارد، بلای جان مردم می شود.

5- استاد صنایع گوشت دانشگاه تهران گفت: مرغداران برای اینکه در کوتاه ترین زمان رشد را تقویت کنند ، از هورمون استفاده می کنند . چون جوجه ای که به آن هورمون اضافه شده را می توان در زمان کمتری به کشتارگاه رساند ؛ این هورمون ها می توانند برای مصرف کننده مخاطره آمیز باشد ؛ مثلاً در خانم ها باعث رویش موهای زائد در صورت شود .

6-به زودی

7-در آینده

و امید است که معنویات و فرهنگ اسلامی و سنتهای دیرینه اخلاقی باعث ارتقای جامعه و ایجاد تمدن نوین اسلامی شود.!!!!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
تاریخنگار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی